Identitatea vizuala
Se impune si se manifesta prin logo, slogan, site web, mapa de prezentare, carti de vizita, foi cu antet, semnatura e-mail, newsletter, CD de prezentare, ambalaje. Toate acestea constituie identitatea vizuala a companiei.
Logo Design
Logo este cel mai reprezentativ element de identitate vizuala, iar elementele ce il compun (simbol, font, gama de culori, slogan) sunt expresia grafica a identitatii.
Bannere publicitare flash sau gif
In cadrul unei campanii publicitare pe Internet, este nevoie de creare bannere web. Scopul acestor bannere este de a creste numarul vizitatorilor pe un website sau promovarea prin bannere publicitare a unor produse.
Materiale promotionale
Ele promovează afacerea în orice mediu.
Au o mare varietate, cele mai des folosite sunt: mape de prezentare, cărţi de vizită, coli cu antet, plicuri, pliante, flyere, broşuri, cataloage, afişe, bannere, pixuri personalizate, tricouri, ambalaje, plase, hârtie de împachetat personalizată.
Design carti de vizita
Cartile de vizita reprezinta un instrument fundamental de marketing si totodata un accesoriu indispensabil pentru o intalnire de afaceri.
Cartile de vizita trebuie sa respecte identitatea companiei, trebuie sa exprime profesionalism.
Semnatura electronica, stationary mail, newsletter
Marketingul pe internet reprezinta o metoda eficienta de interactionare cu clientii, potentialii clienti si parteneri de afaceri, avand ca obiectiv prioritar cresterea vanzarii de produse si servicii, imbunatatirea imaginii companiei dar si promovarea de noi produse si servicii.
CD/DVD de prezentare
Poate fi vorba de o animatie flash sau montaj video in care se deruleaza istoricul firmei, principiile dupa care-si ghideaza activitatea, o prezentare pe scurt a serviciilor si produselor oferite incluzand date de contact ale companiei.